Pengedar Sah Shaklee Klang dan Port Klang

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Salam perkenalan. Hai saya Puan Raihan dan saya merupakan Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan KlangAlhamdulillah pada tahun 2023 ini adalah tahun ke-12 saya menjadi pengguna dan pengedar Shaklee.

Bermula sebagai pengguna yang amalkan Set Menyusu
Shaklee kemudian terus berminat untuk turut sama berkongsi kelebihan produk Shaklee sehingga kini. Saya telan mengamalkan kesemua produk shaklee termasuk produk vitamin, skincare dan home care. 

Saya juga seorang leader untuk organisasi team DESIRE FAMILY saya. Dengan pengalaman menyertai kelas nutrisi Shaklee, kelas bisnes malah kelas online yang dianjurkan Shaklee dan leader Shaklee sendiri. 

Dengan pengalaman yang dah amalkan kesemua produk Shaklee dan rasai kesan pada diri, keluarga dan para pelanggan shaklee saya in shaa Allah saya akan membantu para pelanggan Shaklee dari segi cadangan produk Shaklee dan consultation.

Untuk mereka yang sedang ingin mendapatkan produk Shaklee di kawasan Klang dan Port Klang boleh hubungi saya pengedar shaklee kawasan anda. Yang ingin mendapatkan produk shaklee secara COD (cash on delivery) boleh hubungi saya untuk pengesahan stok.


Pengedar Sah Shaklee Klang dan Port Klang
Puan Raihan Pengedar Sah Shaklee
Klang dan Port Klang






Dapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat dengan mendaftar ahli Shaklee serendah RM35 atau belian point 100UV ( RM390 ke atas) layak dapat Free Keahlian Shaklee😍

Boleh terus hubungi saya
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik sini link wasap

Jemput follow
FACEBOOK  : Raihan Idris
INSTAGRAM : Shaklee.bykakrehan
TIKTOK         raihan_785

Ulasan