Cash Rebate Shaklee - Dapat Makan Vitamin Percuma

Siapa yang tak suka cash rebate kan kalau kita beli sesuatu barang kemudian dapat pulak hadiah atau dapat pulangan cashback. KakRehan pun suka dan kalau ada pun mestilah nak!

Cerita pasal cash rebate teringat masa mula-mula kenal produk Shaklee ni pada tahun 2011. Asalnya beli sekadar jadi pengguna shaklee masa tu beli set penyusuan Shaklee. Bila dah consume set menyusu ni rasa kesan best pada diri terutama dari segi penghasilan susu dan rasa lebih sihat bertenaga gitu.

Baru je sebulan consume terus nak daftar ahli dengan pengedar Shaklee yang saya beli kenal di blog je iaitu Kak Norita yang juga upline saya sehingga kini. Alhamdulillah bermula hanya kongsi suka-suka melalui facebook. 

Awalnya saya segan juga nak promote family dan kawan kerja jadi saya hanya kongsi online di facebook dan menulis di blog. Seronok bila dah ada pembeli dapat merasa untung runcit dan paling seronok dapat juga cash rebate iaitu shaklee awalnya hanya RM25 lebih. Siapa yang nak bagikan?

Bagaimana nak dapat cash rebate (bonus Shaklee) ni?Caranya perlulah menjadi ahli Shaklee dahulu dengan yuran serendah RM35 sahaja atau secara percuma dengan membuat belian barang lebih kurang RM480 (point belian barang sebanyak 100UV). 


Cash Rebate Shaklee - Dapat Makan Vitamin Percuma
Cash Bonus Shaklee


Setiap produk Shaklee ni ada nilai point yang kita boleh kumpul untuk layak dapat bonus tau. Untuk layak dapat bonus Shaklee perlu capai 150UV dalam bulan tersebut. Barulah layak dapat cash rebate(bonus) pada bulan berikutnya.

Jika inginkan bonus Shaklee lebih perlu achieve target dengan ikut carta kiraan bonus berapa point uv dan percent bonus yang kita nak target. Bila saya dah mula nampak yang bisnes Shaklee ni bukan hanya dapat untung runcit semata. 

Malah kita boleh jana income Shaklee setiap bulan dengan hanya sebarkan manfaat produk. Pembelian ni bukanlah kita sahaja semata yang beli. Kita boleh berkongsi dengan family dan kawan-kawan di media sosial yang pelbagai medium sekarang ni kita boleh gunakan. 

Paling seronok bila dah dapat bonus Shaklee tu ia umpama kita beli barang kemudian dapat duit percuma. Kemudian duit yang kita dapat kita gunakan untuk beli produk shaklee yang kita suka atau makan. Kan dah rasa macam eh percuma aje kita beli produk shaklee ni guna cash rebate yang kita dapat. Bestkan.

Mungkin ada pengguna Shaklee yang masih belum jadi ahli Shaklee. Jom saya sarankan kalian jadi ahli Shaklee dan nikmati cash rebate ni. Sambil consume produk bolehlah sama-sama kita kongsikan kebaikan produk kita amalkan kepada keluarga dan kenalan. 

In shaa Allah saya akan membantu dari segi consultation cara amalkan produk dan guide untuk bisnes Shaklee ni. Dibantu juga upline dan Shaklee turut menyediakan kelas-kelas online mengenai produk dan bisnes Shaklee.

Boleh terus hubungi saya
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik sini link wasap

Jemput follow
FACEBOOK  : Raihan Idris
INSTAGRAM : Shaklee.bykakrehan
TIKTOK         raihan_785

Ulasan