Hari Raya Dengan Shaklee

Assalamualaikum dan salam bahagia pembaca blog saya. Masih dalam mood hari rayakan. Jadi saya juga nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin. 

Saya ingin berkongsi pengalaman hari raya dengan Shaklee kalini. 2 hari sebelum raya suami diuji demam urat ditambah dengan selsema. Rasa sedih juga sebab tengok dia tak larat tapi gigihnya beliau walau tak sihat drive bawa kereta menuju ke Melaka rumah kak ipar (kakak suami). 

Sebab khamis esoknya kami plan nak balik rumah mak saya di Bukit Gambir, Johor ( turn kalini raya belah family saya pula). Bila demam ni nak taknak saya paksa dia buka puasa minum air untuk elak badan terhidrat. Risau dengan cuaca panas masa tu. 

So produk shaklee yang saya berikan pada dia Nutriferon dan Vitamin C untuk boost imun badan semula. Selain tu ikhtiar ubat demam juga diberi. Alhamdulillah sehari demam dia dah kebah.

Hari Raya Dengan Shaklee
Set Imun Badan Shaklee
 

Kemudian kisah di pagi hari raya. Mak saya alami sembelit teruk juga. Bercinta dia dalam bilik air sebab sakit perut gara-gara sembelit. Jadi pagi raya tu dia tak dapat duduk makan bersama. Nak bergambar raya pun mak belum tukar baju raya. Kesian pula mak. 

Kebetulan malam sebelum raya tu mak makan berat. Mak pula seorang yang menjaga makan tak makan berat waktu malam. Nak jadi ceritanya punca sembelit tulah. Mak pula memang pengguna tegar Herblax. 

So malam kejadian saya pesan kat mak suh telan herblax 4biji sebab biasanya mak ambil 2 biji je dia kata dah ok lawas aje. Alhamdulillah esoknya raya kedua mak kata dah boleh membuang dengan jayanya. Baru mak muka ceria.


Hari Raya Dengan Shaklee
Herblax Shaklee

Saya sendiri musim raya ni sangat pentingkan pengambilan supplement Shaklee dan pengambilan air kosong yang cukup sangat. Antara supplement yang saya ambil pastinya untuk kuatkab imun badan Vitamin C dan Nutriferon. 

Selain tu saya juga amalkan set kurus Shaklee untuk maintain berat badan dan kesihatan dalaman juga. Yelah raya ni makan dah macam-macam. Risau juga kolestrol dalam badan naik malah berat badan naik mendadak. 


Set Kurus Raya Shaklee

Dah alang-alang sekarang tengah promo Set Rahmah Shaklee. Yang ni hot item Shaklee dan favourite produk saya. Boleh dapatkan cepat sementara harga tengah murah ni.


Hari Raya Dengan Shaklee
Rahmah Set A - RM99

Hari Raya Dengan Shaklee
Rahmah Set B - RM188

Dapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat dengan mendaftar ahli Shaklee serendah RM35 atau belian point 100UV ( RM390 ke atas) layak dapat Free Keahlian Shaklee😍

Boleh terus hubungi saya
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik sini link wasap

Jemput follow
FACEBOOK  : Raihan Idris
INSTAGRAM : Shaklee.bykakrehan
TIKTOK         raihan_785

Ulasan